Underbara fredag !

Hej på er ! Det var ett tag sen. Idag kan jag vara världens lyckligaste människa. Den intensiva perioden i skolan är över för den här gången - lämnade in den sista rapporten igårkväll ! Aaah lycka ! Efter påsk drar vårt stora affärsutvecklingprojekt igång men det ska bli kul att jobba med. Sen har vi någon enstaka tenta och inlämning och sen är jag färdig med ettan. Wohoo ! Sitter just nu och tar det lugnt vid frukostbordet. Tog en morgonpromenad vid 7 och har ätit en megafrukost. Vi drar igång med juridiken idag men ska inte vara i skolan förrän 10. Skönt ! Sen ska jag hem, käka lunch och sen ska jag faktiskt på arbetsintervju. Sen blir det en löprunda och efter det är jag fullt redo att välkomna helgen :) en HELT LEDIG HELG ! Imorrn ska vi till Elme och käka libanesiskt, ska bli spännande. Ha en trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0