ge mig vår!

nu är banne mig våren på ingång. det känns i luften!

idag har varit en väldigt lugn dag. vaknade tidigt och åt frukost framför Vänner medan Johan fortfarande sov. sen satte jag mig och pluggade lite. när Johan sen hade vaknat åt han frukost och vi satte igång en film. hyrde två filmer igår men orkade bara kolla på den ena. men den var riktigt kul faktiskt ! Paul hette den. dom två brittiska killarna från Shaun of the dead och Hot fuzz hade huvudrollerna. idag kollade vi på Cowboys and Aliens med Daniel Craig (mums) och Harrison Ford. den var inte lika bra. vi pausade dock för att se när Vasalopps-åkarna gick i mål. jisses vad duktiga dom är.

när filmen var slut återgick jag till pluggandet och Johan åkte ut till Delary för att hjälpa Tesse och Jesper i deras nya hem. längtar tills vi får se när det är helt färdigt :)
vi har muntlig tenta om en vecka och inför den ska man lämna in tre frågor som någon annan i klassen sedan ska få svara på. man lämnar även in utförliga svar på frågorna som läraren går efter när han bedömer. har skrivit klart mina frågor nu så kan skicka in dom redan ikväll, trots att de inte ska vara inne förrän kl. 16 imorgon. så nu får jag tid att börja plugga på nästa grej. skönt.
tog mig en liten löprunda idag också. gick riktigt bra men jag fick ruskigt ont i mitt ena knä. hoppas att det är att jag bara är lite stel efter ett par löpfria månader.

har ändrat om lite i veckans träningsschema för på torsdag får jag finbesök. Sara, Therese (och eventuellt Tesse) och jag ska ha en riktig myskväll hemma hos mig med film, mat och en massa gotte. Johan åker till Italien på onsdag så man får ju passa på när man har hemmabion för sig själv :)


måndag: cirkelfys
tisdag: skivstång
onsdag: intervallflex
torsdag: (eventuellt) core
fredag: zumba
söndag: skivstång intervall


bjuder på en härlig vårbild från förra året !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0