Exhausted.

Ligger nerbäddad i sängen och är hur trött som helst. Dagen började med ett tre timmar långt seminarium, tätt följt av en 8 km:s löprunda och sen bar det av till jobbet för att jobba några timmar. Slutade vid 7 och då var det dags för middag, men eftersom Johan är i Göteborg hela helgen kände jag inte för att göra något avancerat till bara mig. Köpte Lallerstedts bearnaise, vit sparris och pepparbiff. Sen gosade jag ner mig med Ben & Jerrys och Sex and the City. Och nu ligger jag här och ska sova :) har precis sagt godnatt till Johan.. Saknar alltid honom så mycket när han är iväg ! Imorrn blir min enda vilodag på hela veckan, ja träningsmässigt alltså. Känns rätt gött att vara igång 6 dagar i veckan måste jag säga :) men måste fokusera på konditionen mer nu och inte lika mycket på styrka om jag ska klara av 21 km om knappt två månader. Det tar dock emot lite för jag älskar styrketräning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0