Ännu en dag.


en ledig dag idag igen. eller nästan i alla fall, jag jobbar 15.45-21.15 men jag är ju ledig hela dagen fram till dess. känns så konstigt, man har liksom helt plötsligt inget som man måste göra. inte läsa, inte skriva. bara njuta.

igår trodde jag dock att jag hade gått och blivit sjuk. hade en fruktansvärd huvudvärk hela kvällen och hela kroppen värkte. skulle inte förvåna mig om man blir toksjuk nu när all stress har släppt. men idag mår jag bättre, så ska snart ge mig iväg och träna lite. har dock inte bestämt mig för om det blir löpning eller gymmet. har ju varit lite otrogen mot gymmet med Friskis, så nu har jag ett enormt sug efter ett ordentligt styrkepass. blir kanske en kort löptur och sedan gymmet? så får det bli.

imorrn är både jag och Johan lediga hela dagen, ska bli riktigt skönt. får se vad vi hittar på. 
på återseende!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0