WOHOOO !!


Idag är jag lycklig kan ni tro !
Jag startade upp min - min - gamla laptop för jag skulle uppdatera mitt CV och skriva ett personligt brev till ett jobb jag ska söka. Jag har enbart använt Johans laptop det senaste halvåret då min har haft bagg och vill inte ansluta till internet. Men så idag tänkte jag att jag skulle försöka lösa detta lilla problem. Vet att jag i höstas provade att ominstallera mitt 3-bredband men det funkade inte. Men så testade jag idag igen, och upptäckte samtidigt att det låg någon liten grej som hette Huwaei eller nåt ivägen som jag inte kände igen. Så jag plockade bort den och voíla ! Nu funkar det !
Så för första gången på över ett halvår sitter jag och skriver på min gamla Fujitsu, och jag är helnöjd. CV:et börjar dessutom bli färdigt och jag har tvättat 3 tvättar så känner att förmiddagen har blivit väldigt produktiv :)

Vid 12 blir det en runda ner till Friskis för att köra ett core-pass, och ikväll blir det skivstång ! Har längtat så efter detta, tyckte verkligen det var skitkul träning. Så denna veckas träning blir följande:
Måndag - step
Tisdag - dans fuego (som zumba)
Onsdag - powerwalk
Torsdag - core & skivstång
Fredag: gym (axlar, triceps, rygg & mage) & dans fuego

kalas !
Nu ska jag fortsätta med mitt CV. Ska som sagt söka ett jobb imorgon så måste bli färdig. Är ett sommarjobb men tänker inte säga vart för då kanske någon annan norpar åt sig det. Haha !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0