Underbart.

Jisses vad gott jag sov inatt ! Sov i nästan 10 timmar och det var välbehövligt kan jag lova. Idag har jag bara pluggat, förutom att jag tog en promenad upp till mamma och pappa och tillbaka. Skulle hämta en linjal och en miniräknare inför tentan imorgon. 5 timmar är tentan på. Fy fan. Känns så onödigt när den bara är på 1p ! Vi har inlämning på onsdag också och efter det ska man förhoppningsvis kunna andas ut lite. Träningen kommer igång den här veckan också ! Förutom gymmet och löpning ska jag imorgon också köpa gympakort på Friskis ! Ska bli jättekul, jag ser mest fram emot cirkelfysen. Nu blir det ju hårdträning hela våren, ska ju springa Göteborgsvarvet i maj och det vill jag fixa på en hyfsad tid ! Bakade en LCHF-kladdkaka igår, men jag missade att den var tvungen att stå i kylen en stund innan man skulle äta den, så när jag åt den var det typ som en chokladomelett haha. Men när jag smakade den idag (efter att den stått i kylen över natten) var den faktiskt helt okej. Kunde varit lite mer kakao i bara ! Nu ska jag återgå till pluggandet, tog bara en paus. Johan lagar lammstek som vi ska äta ikväll, och här luktar ljuvligt i hela lägenheten.. Hej på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0