Just another manic Monday.

Har pluggat ekonomistyrning hela dagen. Har ett kort kapitel kvar att läsa sedan ska jag börja sammanfatta allt. Tenta på måndag. 5 timmar. Wohoo. Johan har jobbat hemifrån idag så har till och med haft lite sällskap, vilket var skönt. Har iaf precis tagit en promenad bort till Maxi och handlat lite. Skönt att få lite friskluft när man har suttit inne hela dagen. Ikväll ska vi äta tacos och sedan fruktsallad. Vi åt det med Jesper och Tesse igår och det var sjukt gott ! Så vi blev sugna igen, hehe :) och på tal om igår så var man ju inte så pigg. Inte särskilt bakis, men ordentligt trött. Har blivit ganska mycket alkohol nu under jul och nyår vilket min kropp inte är van vid, så inte konstigt att jag är trött. Nyår var väldigt trevligt. God mat och ett underbart sällskap. Och jag fick t o m sugmärken. På axeln. Av Melker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0