Hmmm.

Hej hopp. Igår hände nåt skumt som jag aldrig har varit med om tidigare. Kom hem efter träningen och Johan hade lagat middag; en fiskgryta som såg kalasgod ut - men jag kunde bara inte äta. Mådde jätteilla och var tvungen att gå och lägga mig i fosterställning. Somnade vid 9 utan nåt i magen. Det är verkligen inte likt mig ! Idag mår jag bra igen men jag undrar vad det var som hände. Var inget tungt träningspass så det var inte så att jag var utmattad... Fattar inte.. Hur som helst, träning denna vecka ser ut enligt följande: måndag -core, tisdag - morgonpromenad + cirkelfys, onsdag - intervallflex, torsdag - skivstång, fredag -zumba. Tack för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0