Härliga fredag.

God morgon ! Idag gick jag upp vid kvart över sju och fixade frukost åt mig och älsklingen innan han gick till jobbet. Vi tände ljus och myste till det litegrann :) nu kollar jag på Jims Värld och ska snart ta en liten promenad, ser ut att bli fint väder idag ! Känns så konstigt, jag har inte ett enda måste som hänger över mig som ett svart moln. Ingenting alls. Det är för att vår kursintroduktion inte är förrän på måndag och då kommer ju allting dra igång igen, men det här är första gången på väldigt länge som jag verkligen är ledig ! Igår provade jag ju skivstång på Friskis, fy sjutton vad tufft det var ! Men riktigt kul och precis sådan träning som jag gillar, så jag kommer definitivt fortsätta med det ! Vid lunchtid blir det spinning, sedan väntar en lugn fredagkväll. Och imorrn ska vi på bröllopsfest !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0