En dos pepp.

Juste, jag glömde ju berätta om hur det gick för vårat affärsutvecklingsprojekt som vi lämnade in för två veckor sen. Vi fick högsta betyg !! Äntligen får man lite bekräftelse på att det man gör, och framförallt skriver, faktiskt är bra ! Så nu är jag rejält taggad för att ta tag i nästa projekt. Vi ska göra en omvärldsanalys för vårat partnerföretag och jag tror att det kan bli riktigt bra... Så nu är jag påväg hem och ska läsa in mig på ämnet. Vi har en första inlämning på arbetet redan nästa vecka så här blir det ingen vila. Dagens träning blir intervallflex och ännu en träningsform som jag aldrig har provat innan. Fick dock tips av Julia, en ordentligt träningsglad tjej och gammal bekant, om att det skulle vara riktigt bra träning så jag måste ju testa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0