Blod, svett och tårar.

Ikväll har jag provat på cirkelfys för första gången ! Jag kan säga utan att ljuga att det var det jobbigaste träningspasset jag har genomfört i hela mitt liv. Tilläggas ska dock att det även var det roligaste passet någonsin ! Precis som skivstång är cirkelfys lite tyngre träning och faller alltså mig utmärkt i smaken. Men jag är himla glad att jag har kört mycket funktionell träning på gymmet tidigare, annars hade det blivit ordentligt svårt att genomföra kvällens träning. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och kollar på film. Johan är i Italien så är själv till torsdagkväll. Ska snart sova, måste upp vid sex imorrnbitti så jag hinner med sjutåget - fastän jag inte börjar förrän vid nio. Men tack vare Sveriges suveräna tågtrafik måste jag se till att ta ett tåg som går en timme tidigare än vad jag egentligen behöver. Bara på grund av några minusgrader och lite snö ! Helt otroligt. Idag gjorde jag misstaget att ta åttatåget när jag började vid kvart över nio. Slutade med att jag kom en halvtimme för sent till lektionen. Underbart. Så nu säger jag godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0