Back to reality.

God kväll ! Nu ligger jag nerbäddad i sängen med nytvättat hår. Har varit en intensiv dag, först introduktion för termin två, en tretimmars-föreläsning och sedan lite träning på det. Ikväll provade jag step. Skulle egentligen kört cirkelfys efteråt också men trodde inte jag skulle orka så jag avbokade det. Vilket jag ångrar nu. Step var tyvärr inte riktigt min grej, jag fick liksom aldrig upp flåset och det var ingen riktig utmaning. Jag gillar lite tyngre träning så det passade inte mig. Men men, nu vet jag ju det iaf :) Imorgon ska vi få matkasse hemlevererad till dörren ! Japp, vi har beställt det och är himla förväntansfulla. Det är så jobbigt när både jag och Johan har mycket att göra i veckorna och man varken har tid att handla eller laga mat och man har verkligen ingen inspiration... Så vi tänkte att vi skulle testa ! Vi har beställt från ett ställe i Kristianstad som heter Mat & Ro, och dom satsar på riktiga råvaror som dessutom är närproducerade. Sånt gillar vi ! Dessutom kan man välja en lågkolhydrat kasse vilket vi har gjort, så det låter verkligen fantastiskt bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0