2012.01.07

God morgon ! Idag är det plugg som gäller för hela slanten. Imorrn också. Får se hur det går bara, har inte fått mycket sömn de senaste två nätterna. Natten till igår hände det lite saker och jag fick knappt 4 timmars sömn. Var dessutom tvungen att gå upp halv åtta för att åka till skolan och skriva uppsats. Johan var på svensexa hela dagen/kvällen så jag hyrde två filmer och myste ner mig i soffan. Tänkte att det säkert skulle få mig att somna tidigt. Icke. Gick och lade mig vid 11-tiden men har så svårt att sova när jag inte har Johan jämte mig. Är inga problem när han är på jobbresa och sånt, utan mest när han festar, iom diabetesen... Hur somelst så kunde jag inte somna förrän vid 3-tiden så jag är ju inte jättepigg idag.. Men men, ska försöka plugga så gott det går. När jag har druckit upp mitt te dvs. Vad tycker ni förresten om mina tekoppar som jag fick i julklapp av syster ? I love them !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0