11 januari.




åååååh vad skönt! idag lämnade vi äntligen in vår projektrapport, som vi har jobbat med sen i november.
26 sidor blev resultatet på exklusive bilagor. Trots en del missöden när jag skulle skriva ut skiten var det sååå skönt att få lämna den idag. nu ska jag andas i en vecka innan termin 2 sätter igång på allvar !

imorrn blir mitt första träningspass på Friskis. blir till att testa skivstång. sen på fredag är det spinning, måndag step & cirkelfys (tagga dubbelpass !) och tisdag dans fuego (typ zumba). jisses vad kul det ska bli att prova lite nytt. kommer dock inte åsidosätta min älskade löpning och styrketräning, de följer alltid med mig :)


ikväll lagade förrsesten jag middag. JAG. inte Johan, utan jag. helt själv. Tesse skrev på sin blogg om en tomatsoppa som hon hade gjort och den lät så himla god så jag var tvungen att testa. och god blev den. heja mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0