ut i kylan !


vilken härlig helg jag har haft !

den började med att Therese och Molly hälsade på mig i fredagseftermiddag, vi käkade fruktsallad och pratade strunt. när dom hade åkte hem funderade jag och Johan på vad vi skulle äta till middag, och då ringer Tesse och frågar om vi vill följa med ut och äta. men självklart ! blev en ryggbiff på planka för mig och lite rödvin till det, sedan gick vi hem till oss och körde lite mellanfest, vidare upp till Sorello där vi endast tog ett glas och sedan hem till oss igen. jag höll mig dock lugn, vi skulle nämligen upp tidigt dagen efter och ge oss ut på isen !
efter att ha rotat fram gamla vinterkläder hos mamma och pappa på lördagmorgonen, åkte jag, Johan, vår granne Sebastian och hans kompis Christoffer ut i skogen för att njuta av det underbara vädret. var så härligt att vara utomhus och andas in frisk luft och värmas av solen. vi grillade korv, drack varm choklad och pojkarna pimplade även lite.






när man sedan kom hem var man helt slut av att ha varit ute i kylan en hel dag, så det blev en lugn kväll för mig och Johan. vi lagade tacos och köpte hem en massa goda ostar och korvar som vi testade tillsammans md olika sorters whiskey. jättegott ! sedan kollade vi på Meet the spartans (HAHA!) och jag somnade på soffan.



söndagen började med en god frukost och sedan tvättade och diskade jag. Johan lagade en jättegod morotssoppa till lunch och sedan kom Sebastian över och vi tog en promenad. blev även en sväng inom IKEA där vi handlade lite småsaker. vid tre kom mamma och pappa hit på lite fika, och när det var dags att handla middagsmat tog Johan på sig ansvaret och jag stannade hemma och kollade på Sex and the city :) nu har vi en lasagne i ugnen som snart är klar, och sedan blir det fruktsallad och senaste Transformers-filmen på vår 144-tums skärm. hihi.


veckan är fullspäckad med både skola, träning och andra aktiviteter. på torsdag ska Therese följa med mig på ett corepass vid 12 och sedan kommer Sara hit på fika. har inte träffats på jättelänge så ska bli riktigt kul ! på kvällen ska jag sedan till Elme och äta med LCHF-gänget, vi ska ha en liten återträff. det innebär dock att jag missar skivstången (igen) så har därför fått ändra om lite i träningsschemat:
måndag: core + cirkelfys
tisdag: skivstång
onsdag: intervallflex
torsdag: core
fredag: zumba


nu ska vi äta. kan bli ett glas vin också. hehe.
ta hand om er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0