Helvetes jävla skit

Jaha. Då har man dragit på sig vinterkräksjukan. Underbart. Not. Hatar att vara sjuk. Hatar när man måste ligga inomhus och gro i sin egen svett men mest hatar jag att jag inte får röra på mig. Lär inte bli någon träning denna veckan och då kommer min kropp må ännu sämre... Skit med. Men men, jag hoppas att jag har lyckats bygga upp ett starkt immunförsvar så att det här blir milt för mig. Har bara kräkt en gång (peppar peppar) och hoppas att det inte blir fler gånger. Konstigt det där, har inte kunnat röra mig på hela eftermiddagen för jag har mått så dåligt, men så fort man har kräkt mår man bra igen ! Det var det liksom ! Det som är jobbigast med det här är att Johan med största säkerhet också kommer bli smittad nu. Blir han det måste han åka in till sjukhuset iom hans diabetes.. Så jag håller mina tummar att han klarar sig undan skiten.. Johan gick upp till Konsum för att köpa ingefära till mig men kom även tillbaka med en tidning, choklad och hallonglass :) vilken underbar pojkvän jag har. Nu ska jag dricka lite ingefärste och se om jag kan få i mig lite glass. Stay healthy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0