Bra kväll !

Hej hopp ! Just nu ligger vi i sängen och kollar på Captain America. Har precis duschat och ätit lite yoghurt - har nämligen kört cirkelfys tidigare ikväll. Helt slut i musklerna nu, men jag älskar det. Pratade lite mat med Julia innan passet, och vi är verkligen sjukt lika ! På många punkter dessutom. Skönt att man inte är ensam om att vara galen i träning och mat :) Denna veckan har jag också mycket att göra i skolan men ska ändå hinna med 5 träningspass: måndag - core, tisdag - cirkelfys, onsdag - intervallflex, torsdag - löpning + core, fredag - zumba. Som ni säkert har sett har jag haft ett litet uppehåll från löpningen på cirka två månader. Detta beror dels på att jag har blivit helt frälst av Friskis-träningen men också på att jag ville bygga upp mina muskler lite efter jul och nyår. Nu ska jag dock sätta igång med löpträning igen, har ju Göteborgsvarvet att tänka på :) har också satt upp mitt ultimata träningsmål - att springa New York Marathon innan jag har fyllt 27 ! Det ger mig drygt 4 år att träna upp mig och jag tänker att om jag springer en halvmara om året plus diverse smålopp borde jag absolut fixa en helmara. Förutsatt att jag fortsätter träna som nu. Men det ska nog inte vara några problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0