vanlig måndag.

hej svejs!

sitter på andra våningen i skolan och skriver, tittar ut genom fönstret och får se den här lilla krabaten som ligger och värmer sina små ägg:



så jäkla söt!


måndag idag igen, känns alltid lika segt. skulle egentligen gått upp vid 6 imorse men var alldeles för trött så låg kvar till 7, hehe. denna veckan är det både skola och jobba som gäller. jobbar tisdag och torsdag, vilket tyvärr innebär att jag missar sista passen med cirkelfys och skivstång :( de byter ju till sommarschema nere på Friskis nu så ett par av passen försvinner helt medans andra byts ut. lite tråkigt tycker jag, men samtidigt får man ju fler chanser att träna utomhus. i eftermiddag blir det milen för min del! hoppas det går bra, har varit lite förkyld och haft ont i halsen i helgen men nu känner jag mig bättre. är lite snuvig men det känns mer som pollen än förkylning. imorrn blir det en kortare, högintensiv runda, på onsdag intervallflex, torsdag core och promenad och fredag ännu ett långdistanspass.
sen i helgen åker vi iväg. jag har dock ingen aning om vart vi ska! det är Johan och Jesper som ordnat nåt, men jag och Tesse vet ingenting. jag vet att vi ska vara bort lör-sön, och att man kan köra bil eller åka tåg dit vi ska... hmmm, mycket spännande :) ska bli kul att komma iväg och göra något!


och helgen som gick då? den var bra. mycket bra till och med. har jobbat. ätit god mat. haft grannarna på besök och spelat buzz. mer då?




vi har blivit med bil! Johan har köpt en liten Golf GTI som han läääänge har tjatat om. så nu kan vi göra en massa utflykter i sommar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0