Trevlig helg !

Hej svejs ! Lördag eftermiddag och jag mår toppen. Vi var ju hos min syster och Fredrik igår där vi pratade lite skit och pojkarna provade lite whisky. Och så åt vi marängswiss :) jag njöt i fulla drag. Sockerförbud nu fram till Göteborgsvarvet för att se om jag kan tappa ett par kilo och bli lite lättare. Insåg att mina ben har blivit gigantiska av all styrketräning haha ! Idag vaknade vi tidigt och åt en monsterfrukost. Älskar frukost ! Blev fibergröt, bacon, surdegsbröd och te. Mums. Sen pluggade jag lite medans lakanen åkte i tvätten, och Johan tog sin racercykel och stack ut till Delary. Nu sitter jag och vilar framför tv:n, ska snart hoppa in i duschen. Blev en löprunda på 9,3 km idag som gick riktigt bra. Tog en sväng inom Systemet på hemvägen och blev tipsad om ett vin till vår middag ikväll ! Johan ska laga lammracks - sweet Jesus vad gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0