regn hos mig.


ja snart i alla fall. kände hur det blev alldeles mörkt utanför fönstret nyss så det är nog inte långt borta. regnade för sjutton hela dagen igår, kan vi inte få lite sol istället?

idag pluggar jag hemifrån. förbannat skönt att slippa pendla. sitter med en juridikuppgift som ska in imorgon, känns som att jag ligger hyfsat bra till så är inte särskilt orolig. ska snart ner på ett lunchpass på Friskis! core blir det, ska bli gött att sätta magen i arbete. blir mycket kondition den här veckan, så core är nog veckans enda pass där jag kör enbart styrka.
är även fjärde dagen på mitt sockerförbud. är faktiskt inte så jobbigt som det brukar vara (hur många gånger har jag inte kört det här liksom ??!). har inget direkt sug och det är himla skönt ! lär väl komma till helgen klart..

i eftermiddag bli det jobb! 16-21.15, dötråkig tid men vad ska man göra? är tacksam att jag har ett extrajobb, särskilt nu när vi bara får halvt CSN i maj månad.


nu ska jag skriva lite till och längta efter helgen! har fortfarande inte lyckats luska fram vad det är vi ska göra... spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0