Bål är bål och ben är ben.

Hej på er, den här veckan har varit riktigt soft. Har pluggat hemifrån varje dag förutom i måndags och idag var jag tvungen att åka upp till Växjö en sväng för att hämta lite böcker. Mina allergitabletter gör mig ordentligt trött dock, så pluggandet går inte riktigt så bra som jag vill. Så fort jag sätter mig och läser en bok vill jag bara sluta ögonen och sova. Lite jobbigt när man har en massa att göra. Ikväll ska vi bara ta det lugnt (hoppas jag). Ska hälsa på Emily och Fredrik en sväng men tror inte det blir en sen kväll. Ska springa imorrn och på söndag så vill vara pigg. Skulle egentligen tagit en runda idag men tror ärligt talat inte att jag kan. Har sån träningsvärk från både igår och i onsdags haha. Intervallflex i onsdags och core & skivstång igår. Blir dock lite småsur när jag är på core-passet. Jag går dit för att träna - just det - bålen men ledaren blandar in övningar för benen och det uppskattar inte jag. Jag vill kunna gå på några pass där benen får vila och det förväntar jag mig att dom ska få göra på ett core-pass. Funderar på att säga till om det. Man kan träna varje dag om man tränar varierat, men låter du aldrig musklerna vila blir träningen inte särskilt effektiv. Nog om det, nu ska jag läsa den hyllade Groundswell-boken för vårat affärsutvecklingsprojekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0