Oh happy day.

Snacka om att jag hade en bra dag igår.. För det första var jag ledig - wooooooooaaaaa ! Hur härligt som helst bara det. Jag tog lite sovmorgon till klockan 7 (ja det är sovmorgon numera) och myste i sängen med Johan en stund. Sen åt jag en god frukost och plockade undan lite i lägenheten. Och sen var det äntligen, äntligen dags för ett gympass. 80 minuter styrketräning för ben och mage blev det, riktigt härligt. Kom hem igen vid 11-tiden ich då blev det lite plugg framtill lunch då Johan kom hem och gjorde mig sällskap. Vid halv 2 ringde Tesse och vi gick ut och tog oss en långpromenad. Så himla skönt med friskluft ! Till middag lagade Johan boeuf bourginon (eller hur det nu stavas) fast med fläskfilé, och det var kalasgott. Joel gjorde oss sällskap då han skulle sova hos oss och jag hade hyrt nya Pirates-filmen som vi kollade på alla tre. Filmen var sådär, men wienernougatglassen jag åt till var gudomlig ! Nu på morgonen har vi suttit med ett grupparbete sen klockan 8, vi trodde det skulle ta två timmar att bli färdiga men vi satt i fyra och är fortfarande inte klara... Suck. Dessutom var vår föreläsning inställd så nu ska jag åka hem. Inte mig emot, har suttit ner hela dagen så det riktigt spritter i benen efter en löptur. Vilket är precis vad eftermiddagen har att erbjuda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0