suck.



åh, ge mig mitt liv tillbaka är allt jag har att säga... längtar innerligt till nästa vecka när det lugnar ner sig i alla fall lite grann i skolan.
denna onsdag kommer jag vara nedgrävd i en underbar bok (NOT) som heter Economics for business. har ju tenta i nationalekonomi imorrn. tyvärr har jag drabbats av en förkylning, perfekt timing som vanligt, så jag har rejält ont i huvudet och en rivig hals. Johan har smittat mig, han är också hemma och är dålig. men förstår ändå inte varför jag har blivit smittat just nu. har varit nära förkylda människor hela hösten men inte blivit smittad. har dock slarvat ordentligt med maten de senaste veckorna och jag tror faktiskt att det har med det att göra..

det tråkiga med detta är ju givetvis att träningen får lida :( ska ta en promenad senare idag men mer intensivt än så blir det inte förrän jag är helt återställd. det är viktigt att lyssna på sin kropp, och inte köra på i vanligt tempo när man känner sig dålig !

igår bokade vi hotell i Malmö för den 26-27 november :) Johan fick ju en whiskeyprovning i julklapp förra året och nu har vi äntligen tagit tummarna ur och bokat ! ska bli supermysigt, känner att vi behöver komma iväg lite. helst hade jag velat komma bort en månad eller två, men det blir ju lite svårare..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0