I am so smart ! I am so smart ! S M A T, I mean S M A R T !




för nästan två veckor sedan skrev jag mitt livs första tenta, i ett ämne som jag aldrig trodde att jag skulle läsa - juridik.
idag registrerades betygen från tentan.

resultatet?


3 poäng ifrån full pott och jag är mäkta stolt. woop woop !!
snacka om lyckorus när man fick det beskedet :)

resten av dagen har spenderats i bilioteket med att skriva på en rapport om informationssystem & informationsflöden, som nu äntligen är färdig ! vi har även börjat spåna på vår projektplan som ska göras till vårat partnerföretag ERT Godis - jag ska berätta mer om detta vid ett annat tillfälle.

när jag sedan kom hem tyckte jag att jag förtjänade en paus ifrån allt skrivande, så jag körde ett pilatespass på 40 min. har kommit igång med pilates igen, blir en skön brytning till löpningen & styrketräningen !
sedan åt jag och Johan middag och nu sitter jag här och skriver igen. är snart färdig dock, så snart blir det sängen.

imorgon ska vi åka till Huseby julmarknad med mamma och pappa, ska bli mysigt att strosa runt där på kvällningen :) himla tråkigt at vi inte har nån snö bara. jag vill verkligen ha snö nu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0