helt slut.



ojojoj vad trött jag är i huvudet. att skriva tentan imorse sög verkligen musten ur mig.

jag fick stiga upp vid 6 imorse, köra till Växjö (tar 45min), skriva tenta i tre timmar och sen köra tillbaka hem. och det var ingen rolig tenta vill jag lova. inte stor, bara fyra frågor, men usch så invecklat. det var MYCKET som skulle skrivas och jag, och resten av klassen, tyckte att vi hade alldeles för kort tid på oss.
jag vet faktiskt inte alls hur det gick. svarade på alla frågor men jag tror jag har rört ihop det på vissa ställen.. äääh, ingen mening att grubbla på det nu, nu är den gjord iaf.

när jag kom hem hade jag en rejäl huvudvärk men den gick snabbt över när jag (äntligen) fick lite kvalitetstid med mina tjejer ! Sara, Therese och Tesse kom hit på lite fika och tjejsnack :) lilla Molly och lille Melker var givetvis också med !




lånade bilden av Tesse. så himla söta !! 

var iaf hur härligt som helst att träffa dom, jag får inte låta det gå så långt mellan gångerna vi ses ! söta Therese hade med sig en liten uppmuntran-blomma till mig som var jättefin. den behövdes verkligen !
och jag gjorde mintchokladmousse som faktiskt blev ganska god. sedan gick jag, Sara och Therese på en promenad i höstmörkret och jag köpte en lax- och skaldjursbakelse med mig hem från fiskbilen som jag har precis har mumsat i mig.

ikväll är Johan i Malmö och kollar på Bob Dylan med min pappa och hans pappa. jag ska förbereda mig lite inför en presentation som vi har imorgon, sedan ska jag krypa ner i sängen och kolla på Love Actually.
det känns lite bättre nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0