Busigt.

Idag har jag gjort en liten fuling. Jag hoppade vår tretimmars-föreläsning och stannade hemma i mamma och pappas hus. Nästa vecka blir det kaos i skolan och jag kände bara att jag behövde ta en dag för mig själv och bara vara. Och inte i mitt eget hem för där hittar jag bara en massa saker att göra; tvätta, städa, sortera garderoben... Hehe. Jag vaknade klarvaken vid 05.30 imorse, låg och vred på mig en timme och sen gick jag upp. Tog med mig täcket till soffan och lade mig framför Top Model och The Nanny. Gud vad skönt det var att slöa framför tv:n! Efter en megafrukost tog jag en powerwalk och nu har jag varvat lite läsning med tv-tittande. Snart ska jag cykla hem och byta om och sen dra ner till gymmet. Johan har sin sista dag på Ikea AB idag, nästa vecka börjar han ju på Trading, så han slutar tidigt och tanken är att vi ska ta en riktigt lugn kväll ikväll. Hyra lite film och äta nåt gott. Perfekt avslut på en sån här lugn och skön dag :)

Kommentarer
Postat av: GlitterLover

Ohh, the Nanny <3

2011-11-22 @ 18:00:44
URL: http://glitterlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0