Argbigga ?

Pust ! Sitter på tåget hem från Växjö, har haft redovisning i eftermiddag och det tar alltid lite på krafterna. Men jag tror det gick riktigt bra ! Får se vad vi får för betyg på rapporten sen. Ska hem och slänga i mig middag, sedan blir det LCHF-kurs. Ska nog sova hos mamma och pappa ikväll, Johan ska ut med jobbet och det är en av hans kompisar som ska övernatta hos oss. Och känner jag dom rätt så lär dom dra med sig fler hem på efterfest och jag känner INTE för att bli väckt mitt i natten. Har hänt förr och då har jag fått gå upp och säga ifrån. Men då framstår ju jag som gnällig så bättre att sova nån annanstans tänker jag så slipper alla se mig som en gnällröv... Oj vad irriterad jag blev kände jag ! Iaf, igår var vi som sagt i Huseby på julmarknad och det var kalasmysigt. Vi provsmakade en massa godsaker och köpte med oss en brännvinsost hem. Och jag köpte en strut med chokladfudge. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0