the first day of the rest of our lives.



burr idag är det då ingen vårvärme vi har. solen skiner men det är riktigt kalla vindar, jag hade t o m behövt vantar när jag cyklade ner till gymmet.
nu är jag i alla fall tillbaka och mår sådär bra som man bara kan göra efter träning. idag blev det styrketräning för ben och mage, och sen svängde jag inom EWJ för att se om dom hade fått in några lägenheter, men icke.
vi skulle ha kollat på två igår men båda blev uppskjutna till tisdag tyvärr.
det är så jobbigt för vi är verkligen redo att bara flytta ! NU !!

i helgen tog vi en liten biltur med therese och jesper, närmare bestämt till bjärnum där vi kollade på möbler. jag och johan har hittat en uuuunderbar säng som vi ska köpa och även en soffa. det är bara en lägenhet som saknas ! igår fick jag också känna när therese och jespers lilla pyre sparkade :) det var dunderhäftigt ! blir själv lite sugen på en bebis :)


och idag jobbar min Johan sin första dag på nya jobbet ! är säker på att han kommer sköta det exemplariskt. han är så duktig min prins.


nu ska jag ta en härlig dusch och sen göra ceasarsallad till lunch. MUMS ! jag har slarvat väldigt mycket med maten den senaste veckan så nu får det bli skärpning. hittade en bok på Maxi igår som jag ska köpa.
den heter "Bakglädje med LCHF" och jag tror att den kommer lösa alla mina problem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0