puh.


inatt har jag sovit gott kan jag lova.
var TOKSTRESSIGT på jobbet igår och fötterna fick arbeta hela kvällen.
har funderat på att köpa ett par Reebok Easytone att ha på jobbet, eftersom jag ändå går så mycket där så kan det ju inte skada om man får lite extra träning ?

nu har vi iaf bokat hotell och tågbiljetter för vår mini-Stockholmsresa den 8 juni.
vi åker från Älmhult på morgonen, är framme i Stockholm vid 3-tiden då vi checkar in på hotellet, fräschar till oss lite, går ut och äter och sen beger oss mot Globen för att kolla på Eric Clapton. jag längtar så jag spricker !
dagen efter har vi reserverat för shopping och annat skoj, och tåget hem hoppar vi på vid 18-tiden.
det ska bli riktigt roligt !


nu ska jag slänga på mig lite träningskläder och snart bege mig mot gymmet. ska möta sara där vid 10, det är kul att man har någon att träna med ! även om hon kör sitt och jag kör mitt så är det kul att ha en vän som delar samma intresse som en själv.


och just det.
vi har väl mer eller mindre fått lägenhet också.
de nuvarande hyresgästerna flyttar ut på söndag och vi hade hoppats på att kunna flytta in samma dag, tyvärr bor hyresvärden i Stockholm och vill gärna träffa oss innan vi flyttar in.
så det ställer ju till det litegrann.
jag förstår att han vill se vad det är för människor som ska bo i hans lägenhet men samtidigt är vi i akut behov av att flytta och jag hoppas att han kan ha överseende med det.
vi skickade i vilket fall som helst ett mail till honom igår och berättade vad vi är för några, med lite bilder och referenser. Johan sa att han var väldigt trevlig så förhoppningsvis ska det lösa sig.



snart är vi där !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0