frukost i mitt hjärta.



godmorgon !

vad gör alla en underbar dag som denna ?
jag vaknade vid 7, låg och myste i sängen till Nanny på tv och efter en halvtimme blev jag hungrig.
FRUKOST !
jag älskar frukost. allra bäst blir det när man har hela köksbordet fullt med godsaker och smakar av allt andaktsfullt. och länge ska man äta. gärna framför nyhetsmorgon eller hängandes över gårdagens kvällstidning.





igår eftermiddag fick jag hoppa in och jobba. lite oväntat sådär men vad gör man.
det innebar att min plan att ligga i solen hela eftermiddagen fick ge vika.
det ska jag istället ta igen idag.
har precis kommit hem från en joggingtur, 6.5 km blev det denna tisdagmorgon.
det gick dock otroligt segt och jag misstänker att det tyvärr är min allergi sätter käppar i hjulet för mig.


men nog om det, på med bikini - adjö !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0