run for your life.



god afton vänner.

idag har varit en seg dag med en massa regn, som tur var råkade just idag vara min vilodag så antar att jag lyckades pricka in det rätt bra.
hann ändå med en powerwalk på 45 min i förmiddags så jag iaf fick röra på mig lite. sen blev det lite matlagning och bokläsning. har även surfat runt som en dåre på internet då jag har ett litet projekt på G.
vad för nåt ?
det får ni snart veta.


snart kommer Johan och gör mig sällskap och imorrn ska jag springa milen igen.
förra veckan sprang jag på 61 min, inte jättebra men samtidigt kan det ju bara bli bättre nu !
ska satsa på 58 min imorrn, tror ni jag klarar det ?




jag älskar min löpning och är så stolt över att jag har ändrat min livsstil helt och hållet.
inser först nu hur dåligt jag faktiskt mådde när jag inte tränade och jag skäms när jag tänker på hur illa jag har behandlat min kropp tidigare.
när jag springer får jag ett sådant lyckorus att jag ibland nästan vill gråta. det är underbart när jag känner hur stark min kropp faktiskt är.






Kommentarer
Postat av: Maggi

Det är starkt av dig att bryta ditt gamla mönster och faktiskt ta tag i ditt liv och framför allt din kropp. Jag behandlade min kropp som skit också. Är jävligt glad över att jag tog tag i mig själv och jag älskar att träna och hålla koll på kosten. En helt ny livsstil med andra ord!



Lycka till med träningen!

2011-03-31 @ 22:14:43
URL: http://scentedgrey.blogspot.com
Postat av: amanda

wow, tusen tack för dina fina ord, dom värde verkligen.



visst är det härligt när man hittar sig själv i träningen ? skulle aldrig byta min gamla livsstil mot den jag har idag !



2011-04-01 @ 08:51:16
URL: http://misslewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0