no thank you sugar.



jag kollade på premiären av Oprahs Farewell Season innan och jesus vad jag grät.
jag gråtar jävlar till allt.
om jag ser ett djur som är skadat. extreme home makeover. ett fint avsnitt av Vänner. jag gråter t o m när jag gör mig illa och får ett blåmärke. jag grät i lördags för att jag misslyckades med att göra en chokladmousse.
hallå ?!
är det nån slags hormonrubbning som sker i min kropp ? eller har jag bara blivit klen ?


förresten !
jag har antagit PT-Fias sockerutmaning som startar idag. 
den går helt enkelt ut på att man ska klara fem dagar utan socker, och vad passar bättre än det just nu när jag verkligen försööööööker bli av med mitt sockerberoende ? blir ju så mycket roligare när man vet att så många kämpar tillsammans också. jag ska fixa det här !


helgen då ?
den kom lika snabbt som den gick.
lugn fredag med film och tacos, shopping på lördagen (yääih) och sen åt vi oxfilé i mörkret & tystnaden då vi släckte ner för Earth Hour. Therese och Jesper kom upp en sväng för lite prat och skratt.
igår blev det promenad och chill.

jag börjar bli nervös inför spinningen. tänk om jag inte orkar och måste avbryta ? pinsamt.
det får bara inte hända.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0