klipp klipp.


godmorgon.


idag var det tidig uppstigning, mest för att jag skulle hinna med en riktig långfrukost. finns det något bättre än att vakna tidigt och smutta på varmt te framför nyhetsmorgon ? nej jag tror inte det.
nu har jag hämtat bilen och ska snart ner och klippa mig THANK GOD. det är verkligen på tiden.
ska inte avslöja hur jag ska ha det men kan säga att det är en frisyr jag har haft tidigare som kanske är lite edgy på mig.. jag fick dock inte tid hos min vanliga frisör så är lite smått nervös, men det ska säkert gå bra.
jag är väälidgt petig när det gäller mitt hår så en klipptid för mig är mer eller mindre en timmes plåga av nervositet över hur resultatet kommer bli..

efter klippningen blir det en snabb lunch och sen gymmet. sen kommer kanske Therese upp en sväng på fika, jag gjorde LCHF-glass igår så tänkte vi skulle smaka den. det är dock no sugar så risken finns ju att den inte är så god, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0