heja heja.


fjärde dagen utan socker.
till min förvåning har det faktiskt inte varit så svårt som jag trodde !
det var dock riktigt N-Ä-R-A i tisdags när jag var hos Johan.
han åt en kanelbulle och jag åt yoghurt som jag smaksatte med kanel. nästan samma sak.
i vilket fall som helst lämnade han en liten bit kvar.
jag kunde inte sluta stirra på den.
denna lilla underbara vetemjöl- och sockerbomb.
så jag tog den. förde den mot munnen. skulle precis bita tag när Johan skrek "NEEEEEEEEEEEEEEJ!"
jag tog ut den igen.
den stackars lilla biten kanelbulle hade ett bitmärke i sig.
men i övrigt var den hel. ingen fara skedd alltså.
men puh, vad nära.


för övrigt har jag nu fått upp min lilla träningsdagbok på kylskåpet tillsammans med lite inspiration.
vad tycks ?



tack PT-Fia som jag har snott idéen ifrån  ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0