and the results are...









oh yes jag satsade stort och klippte hellugg ! har haft det för många år sen och nu blev jag sugen på att göra det igen.
jag känner mig inte riktigt bekväm i det än men jag vänjer mig nog snart. kärleken gillade det iaf och det är ju alltid ett bra tecken :)


och vad händer annars ?
jag gymmade idag, blev ett pass med högintensiv löpning som jag precis har börjat köra med. är ju hur kul som helst !
hela hösten och vintern har jag bara kört lågintensiv löpning kombinerat med styrketräning för jag ville bygga upp mina muskler innan jag börjar ta i ordentligt.
idag sprang jag 7.3 km på 45 min, ingen aning om det är bra eller inte men det kändes bra i kroppen och så får man ju ha i åtanke att jag började med högintensivt först förra veckan.
klarar man 1 mil på 1 timme månntro ?

Chelsea lottades förresten mot Man Utd i kvartsfinalen i Champions League, det ska bli intressant.
varje gång CFC spelar tänker jag alltid tillbaka på min tid i London och mitt jobb när vi hade middagar i restaurangen vid matchdagar.
för er som inte har hängt med så länge jobbade jag på ett ställe som hette Millenium and Copthorne Hotel at Chelsea Football Club när jag bodde i London och vid varje hemmamatch kom folk in för att äta i restaurangen och sedan kolla matchen. det var superkul och alla var så taggade varje gång. bäst var när Chelsea mötte Barcelona i semifinal inför Champions League-finalen 2009. jäklar vilken mottagning vi hade ! dessvärre gick inte matchen lika bra och vi åkte ur..
men vem vet, kanske tar mina Blue Boys hem segern i år ?




bild från när jag var inne på Stamford Bridge och fick se mitt lag spela för första gången.
det var häftigt kan ni tro !

(obs. biljetten var gratis och kom från min chef.
varför slutade jag nu igen ?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0