puh !


först nu börjar min kropp och mitt hem bli svalt.
vilken härlig dag det har varit !
jag jobbade en stund imorse (yep, nu har jag två jobb. ingen drömsituation direkt men vad gör man när man har en hyra och räkningar som måste betalas ?), kom hem och käkade lite mellis och sedan åkte jag till delary badplats med therese och tesse. dom var så fina med sina stora magar :) 
vi låg och gottade oss i solen hela eftermiddagen. vattnet var kallt men till sist var jag tvungen att doppa mig.
tre skvallerblaskor, en massa bigarråer, kyckling, keso och några bragokex senare åkte jag hem till en TOKVARM lägenhet. sprang över till konsum och handlade grejer till att göra bloody mary (som jag avnjuter just nu, i sängen. hehe).
lite god lax till middag med älsklingen och nu är jag helt slut.
tidigt jobb imorrn igen sen ska jag vara hundvakt.
just det !
jag har ju glömt berätta att jag har börjat passa världens finaste vovve. hon heter nellie och är en leonberger på drygt ett år. vi brukar ta promenader ihop när husse och matte inte kan komma hem på lunchen. passar mig perfekt, jag som både älskar hundar och promenader.



inte nellie, men en leonberger. otroligt fin ras !



nu säger jag godnatt.
godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0