håll ut !



jag vet att det är dåligt med uppdateringar från mitt håll just nu, vi har fortfarande inte fått internet i lägenheten.
men håll ut ! jag har idag pratat med 3 och nu är allt ordnat. så i början av nästa vecka ska vi ha ett fungerande internet och ni kommer att få läsa om allt spännande som har hänt :)

jag har precis invigt mina nya träningskläder på en 10 km-runda i det underbara vädret ! jag är ledig idag och ikväll ska vi hem till Jesper och Tesse för att grilla. Jesper fyller nämligen år så det blir lite kalas :)


och nästa vecka bär det av mot Stockholm & Eric Clapton ! åh som jag har längtat. det kommer bli en underbar kväll.



ha en härlig långhelg allihopa, vi hörs snart igen !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0