oh so tired.



idag är jag trött.
gick upp 05.20 för att börja jobba klockan sex i morse.
det är fan inte mänskligt. och ovanpå det ska jag jobba kvällspass på Elme ikväll.
ojojoj.
ligger i sängen nu och ska vila en stund innan jag beger mig till jobbet.
har iaf hunnit med en löprunda emellan så det känns bra :)

igår var en mysig dag, var på gymmet och sen var jag ute med nellie en sväng efter att ha jobbat på förmiddagen. sedan mötte jag upp tesse, vi tog en tur på IKEA och sedan en glass. mums !
en lila orkidé fick följa med mig hem och nu står den fint i sovrumsfönstret.
och så köpte jag nya rödvinsglas idag ! inte på IKEA dock, även om dom faktiskt har en serie glas som är superfina. i alla fall, på kvällen gjorde jag och Johan schnitzel och GUD så gott det var. fattar inte att folk köper färdigpanerat när det är så enkelt att göra själv. blir ju så mycket godare också.

nu ska jag krypa ner och sluta ögonen en stund.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0