morning glory.


godmorgon !

jag ligger i sängen och dricker te framför Sex and the City. har jobbat nu på morgonen så tänkte vila lite fram till lunch innan träning och jobb senare ikväll.
mår ganska gott måste jag säga !
jag och Johan lagade Biff a la Lindström igår och sedan fick vi finbesök.
Therese, Jesper och Melker kom över för att umgås lite och det var mycket trevligt att se dom :)
får inte nog av lille Melker, kan sitta och titta på honom hur länge som helst. världens sötaste !


på fredag ska vi förresten följa med Emily och Fredrik ut på sjön för att fiska lite. ska bli riktigt härligt, jag älskar att fiska. sedan blir det grillning och antagligen ett och annat glas vin (i alla fall för mig, de andra dricker nog öl men jag är inte så förtjust i det). mysigt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0