lycka.



har inte uppdaterat er på över en vecka.
det kan vara för att jag jobbade dubbla pass hela förra veckan förutom torsdagen.
det kan också vara för att jag gick runt i ett enda stort lyckorus.

i måndags, den 11 juli, föddes therese och jespers lilla son Melker. jag blev alldeles till mig av nyheten. jag fick en bild på det lille miraklet, bara några timmar gammal, när jag var på jobbet och då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. han var sååå söt !
på tisdagkvällen åkte vi och hälsade på dom, det var mysigt ! har aldrig hållt en sån liten bebis innan men det var underbart :)
therese och jesper måste vara de stoltaste föräldrarna i världen !




och i torsdags kom beskedet som förändrar hela mitt liv.
JAG BLEV ANTAGEN TILL UNIVERSITETET !
i augusti börjar jag läsa Enterprising and Business Development i Växjö !
det är så otroligt spännande och jag längtar verkligen.
jag har alltid vetat att jag skulle börja plugga igen, det var bara en fråga om när. att inte skaffa mig en utbildning finns inte. du kan bli av med ett jobb men en utbildning kan någon aldrig ta ifrån dig.
jag ska ge mitt allt i detta.
jag börjar inte plugga för att uppleva studentlivet eller för att jag inte känner för att jobba just nu. nej, det här är viktigt för mig och jag kommer lägga all min energi på skolan. med glädje !



och så en sak till.

min sambo lagar gourmetmat. han kan vin. han bygger vedbodar och sätter upp hyllor, han installerar en projektor i vår lägenhet, han fixar och trixar och donar med grejer som jag inte inte ens kan uttala. han har en Master i International Business and Management. dessutom målar han.
och han målar mig.




hittar inte ord för hur mycket jag älskar honom.







och så köpte jag en liten present till mig själv för att jag kom in :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0