puh !



snacka om att jag är slut !
sprang ner till gymmet vid 1, körde en timme styrketräning och sprang sedan hem igen.
jag har inte varit på gymmet på över en månad, har mest bara kört löpning, så att komma dit idag och köra styrka var inte det lättaste vill jag lova. mina ben är ordentligt möra nu, men det är skönt.

nu sitter jag och käkar blåbär, ska snart hoppa in i duschen och sen börja fixa mig.
Johans mellanbror Joel åker nämligen till Asien imorgon för en tremånaders-resa (AVIS !) så det blir en liten farvälmiddag ikväll i Delaryskogarna.



igår var vi förresten ute och gick på sjön. japp, det var is på hela Möckeln så vi tog en långpromenad på vattnet likt jesus (haha).
solen sken och det var riktigt härligt !







haha ! jag bjuder på den.






nu kallar duschen.
vi ses !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0