never again.



så var det måndag igen och ännu en helg har passerat.
jag fick lära mig en läxa the hard the way och spenderade i stort sett hela lördagen sängliggandes av alkoholförgiftning (haha).
bara så ni vet: lchf + alkohol = KATASTROF.

tydligen tål man mindre mängder alkohol när man inte äter kolhydrater. who knew ?!
det ska jag iaf lägga på minnet nu.


i söndags tog jag, pappa och mamma en promenad lite längre upp i kvarteret för att gå på husvisning.
inte så att någon har planer på att bygga hus, men det var kul att titta och få lite inspiration.
senare på kvällen var det dags för Johan att än en gång briljera i köket.
det blev en afrikansk lammgryta med couscous-sallad, och milde tid vad gott det var.





lammet fick stå och puttra i en lergryta i ugnen i flera timmar.
visst ser det gott ut ?



i övrigt försöker jag verkligen vara positiv och peppa både mig själv och min älskade, dock är det otroligt svårt när allt står still och energin ligger på botten..
jag vet att allt kommer ordna sig, jag vet det. men bara tystnaden runt omkring påminner oss ständigt om vart vi befinner oss.
förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge nu.
ni kan väl hålla tummarna med mig ?




Kommentarer
Postat av: Tesse

Jag håller tummarna för er! Det vet du! =)

2011-01-25 @ 21:19:52
URL: http://lynghagen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0