give those hoes a go.



idag har varit en riktig snyt-dag.
snytpapper har omringat mig och snytpapper har använts så flitigt runt min näsa att den nu är illröd.
men - solen har i alla fall varit framme hela dagen och det har hunnits med både en god lunch och fika (jag vet att jag inte borde äta semlor men det är ju SÅ GOTT !)

dessutom har jag börjat skriva om mitt svenska CV. jag vet att jag skrev exakt samma mening för typ 3 månader sen men jag måste ha hittat nåt annat att göra vid det tillfället..
har bara skrivit grunden än så länge, tänkte be Johan hjälpa mig med resten eftersom att han är mycket duktigare än mig på det där.



och btw, har ni sett den nya reklamen för Cheerios på tv ?
där mannen i slutet säger "Give those O's a go !" med en käck röst.

är det bara jag som tycker att det låter som han säger "GIVE THOSE HOES A GO" ?!






Kommentarer
Postat av: Tesse

Inte för o göra dig besviken men den slogan har dom kört med hur länge som helst nu ;) hihi! Men ja, det låter verkligen som att dom säger så, hahaha!!

2011-01-29 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0