motherf. !



var nyss inne och kollade växlingskursen och just nu ligger på pundet på UNDER 10 KRONOR !
katastrofalt lågt !
är det nån som vill passa på att åka till England och shoppa så är nu rätt tillfälle...
mitt problem är att jag fortfarande har en ganska stor summa pengar kvar på mitt engelska konto som jag bara går och väntar på att kunna växla över, men på den dåliga valutakursen kan jag ju glömma det.
fan med, jag skulle gjort det så fort jag kom hem när det iaf låg på 11..

när vi flyttade valde jag att hålla mitt UK konto öppet, eftersom man aldrig vet om jag kommer flytta tillbaka dit någon gång. det var ganska kladdigt att öppna ett konto när jag först kom dit och det vill jag gärna inte gå igenom en gång till.
dessutom kan det vara bra att ha för framtida resor till UK, att ha ett Visa som är kopplat till en engelsk bank och föra över pengar dit innan man åker så man slipper avgifter varenda gång man betalar.


nog om det, nu ska jag ta en dusch. har dagens träning avklarad så nu blir det chill resten av eftermiddagen.
några planer för ikväll har jag inte lyckats smida än men nåt ska man väl kunna ordna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0