Klappat & klart.

Hej igen ! Nu har jag precis ätit en sen lunch, som jag smälter framför Jul med Ernst. Är färdig med alla julklappar så nu ska de bara slås in. Men det tar vi på fredag :) ska snart ut och springa en runda, sen köpa en julgransfot. Johan ska på julfest ikväll så då passar jag på att plugga lite. Han blir nog inte så sen dock, har inte mått bra inatt stackarn. Johan fick förresten reda på att han är ledig på fredag :) wiiie ! Då ska vi klä granen, lyssna på Michael Bublés julskiva och äta skinksmörgåsar :) ska verkligen njuta av julmaten i år och klämma i mig lite bröd, även om det inte är lchf. Men som tur väl är så är det svenska julbordet fullt med nyttiga fetter och proteiner så jag är inte orolig. Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0