fullt upp !


hej svejs!

idag har det varit full rulle; först gymmet, sen hem och städa, tvätta och skrubba. lunch och sen plugg. börjar jobba vid fyra så ska hinna ta en dusch och gå och hämta ett paket hade jag tänkt.
har precis prata med therese, det var längesen ! ska ses en sväng på julafton och en hel del nästa vecka ! <3

imorrn blir det tidig uppstigning, ska hämta mormor i Ljungby nämligen. ska även köpa gran (wiiiie), fixa till håret hos frisören (klippte mig i fredags men blev inte helt nöjd) och sedan jobba på eftermiddagen/kvällen. fira pappa sen på kvällen och sen börjar äntligen lugnet. fast jag trivs visserligen i det här tempot :)



 



var så länge sen jag lade upp en bild, så här får ni en ! är dock inte helt uppdaterad, men har inga bilder på den här datiorn, hehe. jag och min älskling i Manchester är det iaf !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0