20 december 2011

Oj en sån trist jul det kommer bli... Inte en enda snöflinga ska vi få här i södra Sverige, och jag som älskar snö :( förstår verkligen inte de som klagade förra julen, JA vi hade snö länge men det var friskt och skönt och ljust och härligt. Vill man inte hellre ha det än att det ska vara grått och regna i ett halvår ?! Nej far åt helvete med er alla snöhatare. Just nu sitter jag på tåget på väg till Växjö. Ska inhandla de sista julklapparna och hämta lite böcker från universitetsbiblioteket. Bara för att jag "ledig" från skolan är jag inte ledig. Alltid finns det nåt att göra... Men över jul och nyår och veckan däremellan ska jag lägga allt vad skola heter låååångt bak i huvudet och bara ta det lugnt. Igår var jag på gymmet för första gången på två veckor, det var tungt vill jag lova ! Har t o m lite träningsvärk idag :) i eftermiddag blir det löpning och imorrn gymmet igen. Sen på kvällen ska jag jobba. Och på torsdag fyller pappa år. Och kvällen innan julafton ska fam. Lewis enligt tradition klä julgranen tillsammans och lyssna på julmusik. Jag ska dock klä vår gran hemma redan på torsdag. Vi är ju borta hela julhelgen så man hinner knappt njuta av sin egna gran annars ju. Så mys blir det. Mys utan snö.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0