thursday afternoon.


ååh vilken härlig dag jag hade igår.

gymmet på förmiddagen där jag gav överkroppen en rejäl omgång. efter 70 min var jag helt slut, men oj vilken skön känsla ! min favoritdel på kroppen att träna är axlarna, älskar att se hur dom blir större och mer definerade.
vid 11-snåret kom Therese och Sara hem till mig, vi skulle ju fira Saras födelsedag !
först åkte vi ut till golfbanan för att äta lunch (inte PÅ golfbanan men på restaurangen som ligger vid golfbanan..) och det var supergott. sedan åkte vi tillbaka till mig där Sara fick öppna present och sen högg vi in på kladdkakan ! var så mysigt att ha en hel eftermiddag med mina tjejer.

idag vaknade jag med en antydan till förkylning. WHAAAAAT ? har inte varit sjuk på över ett halvår !
och jag som skulle köra ett intervallpass idag.. fick nöja mig med en powerwalk.
Johan kom hem på lunchen och åt, jag hade stekt oxfilé till honom. Nej vi äter inte lyxmat till lunch men vi hade en bit över från helgen och man slänger ju för sjutton inte oxfilé !!

och på tal om helgen..



min alldeles egna mästerkock !




favoritvinet












så här ska en oxfilé se ut. mumma !




nu ska jag upp till mamma och pappa, ska vara där ikväll då Johan ska ut med jobbet. känner inte för att sitta själv. ska faktiskt titta på tv för en gångs skull ! vi har inga tv-kanaler här hemma, ingen av oss har någon tid till att titta på tv haha.




Kommentarer
Postat av: linn

guud vilken lyxig tallrik! Gott!

2011-08-16 @ 21:00:39
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0