Toppen x2

Hej kära vänner ! Jag hoppas att jag fortfarande har ett par läsare kvar trots att jag har varit frånvarande ett tag. Har försökt lägga upp bilder från mobilen men har inte lyckats.. Vi har iaf haft två topphelger på raken (och jag har varit ledig !! Det ni !) och jag har mått riktigt bra. Förra helgen fick vi finbesök från London; johans klasskamrat Alex kom till Sverige och vi tog med honom på en massa äventyr ! Det blev fiske, kanotfärd, en heldag på sjön med lite vattenskidor och även en flygtur över Älmhult. Fast det var nog jag och johan som var mest exalterade över det, haha ! Nu i helgen var vi hundvakt åt Jennies hund Bastian och hennes pojkväns hund Xena. Var hur mysigt som helst ! Blev en massa härliga promenader och på lördagkvällen, efter vi hade varit i växjö och sedan hälsat på mina föräldrar, hade vi mys deluxe med en oxfilémiddag, en flaska Masi och sedan en film. Eller ja, ett försök till film men jag somnade.. Vi skulle egentligen åkt till havet på söndagen men då det regnade bestämde vi oss för att ge oss ut i skogen för att leta svamp. Och oj vad svamp vi hittade ! Stora fina kantareller i massor ! Efter första rundan åkte vi inom johans föräldrar för en fika, sedan följde dom med oss för att fortsätta leta :) vi kom hem vid 4-tiden och då tittade Johanna och Nils in på en kaffe. Jag och Johanna gick i samma klass på gymnasiet och har inte träffats på evigheter, så det var fantastiskt roligt att se henne ! Vi hade bestämt träff då jag skulle köpa en bok av henne som jag behöver till skolan. Vi har redan fått en hemuppgift som vi ska färda till introduktionsdagen den 24e augusti, så jag kommer sitta djupt försjunken i min första universitetsbok hela veckan. Och det bästa är, att jag tycker det ska bli så sjukt roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0