Time to study.

God morgon på er ! Här sitter jag på universitetet utanför sal K1081 och väntar på min allra första skoldag. Vi har obligatoriskt upprop idag och så ska vi gå igenom programmet och jag antar att vi kommer få ta oss en titt på skolan också. Ska bli såå kul att få sätta igång ! Egentligen började veckan redan i måndags, med en "föreläsning" som höll på att skrämma ihjäl mig. Detta var förstås inte på riktigt utan bara en del av nollningen. Rätt kul faktiskt ! Men jag måste ta upp det här med nollningen... Jag tycker det är jättekul att lära känna nya människor, att delta i skojiga, tramsiga aktiviteter och tävla mot andra nollor. Men jag förstår inte den här hetsen med att man ska dricka hela tiden... Okej att man kan gå ut och ha roligt på kvällen men måste man börja hetssupa klockan nio på morgonen ? Men ska inte sitta här och gnälla. Det här festandet och supandet är bara inte min grej. På fredag ska jag iaf vara med hela dagen ! Först är det champagnefrukost och på kvällen är det sittning. Det ser jag fram emot ! Och just det ! Kräftskivan/födelsedagsfirandet i fredags blev otroligt lyckat och jag hade så jäkla kul ! Var längesen jag hade så roligt. Fick kanonfina presenter av min härliga familj och mina fina vänner. Hjärtat mitt höll på att stanna när jag öppnade ett paket som innehöll ett par Asics Kayano.. Vilka värstingskor !! Nästa paket innehöll en startplats i Göteborgsvarvet 2012 och därmed var lyckan fullgjord. Fy sören vad jag ska ligga i nu. Ska försöka hinna med 4 löpturer i veckan. Nu får vi strax gå in i salen. Härmed börjar mitt nya liv som student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0